Możesz mieć nowatorską metodę, nowoczesne materiały dydaktyczne i wspaniale wyposażony lokal – ale jeśli nikt o tym nie wie, możesz długo czekać na uczniów. Marketing to kluczowy element rozwoju każdego biznesu – także Twojej szkoły językowej. Jeśli chcesz przyciągać klientów, musisz pokazać się światu – rodzicom i dzieciom. Pokaż, że jesteś obecny na rynku edukacyjnym, i podkreśl to, co wyróżnia właśnie Ciebie.
„Mamy zespół świetnych, zmotywowanych lektorów uczących z pasją” – to słowa, które chciałby wypowiedzieć każdy właściciel szkoły językowej. Nie jest to jednak kwestia przypadku, lecz wynik przemyślanych działań. W artykule przeczytasz o tym, jak pozyskać najlepszych lektorów na rynku oraz zadbać o wizerunek Twojej szkoły jako atrakcyjnego miejsca pracy.
CzytajMożesz mieć nowatorską metodę, nowoczesne materiały dydaktyczne i wspaniale wyposażony lokal – ale jeśli nikt o tym nie wie, możesz długo czekać na uczniów. Marketing to kluczowy element rozwoju każdego biznesu – także Twojej szkoły językowej. Jeśli chcesz przyciągać klientów, musisz pokazać się światu – rodzicom i dzieciom. Pokaż, że jesteś obecny na rynku edukacyjnym, i podkreśl to, co wyróżnia właśnie Ciebie.
CzytajOtwarcie własnej szkoły językowej, a także jej codzienne prowadzenie wiąże się z szeregiem inwestycji. O niektórych z nich musimy pamiętać już na samym początku drogi, inne natomiast – przewidzieć i zaplanować w budżecie. Zanim podejmiesz decyzję o otwarciu takiej działalności, koniecznie sprawdź, z jakimi kosztami musisz się liczyć.
CzytajFranczyza może być postrzegana jako system jednostronnej korzyści. Nic bardziej mylnego! Aby biznes oparty na franczyzie mógł odnieść sukces, musi oprzeć się na solidnej podstawie – relacjach. Dlaczego naszym zdaniem relacje mogą istnieć bez biznesu, ale biznes bez relacji już nie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule – zapraszamy do lektury!
CzytajZmiana, zmiana, zmiana – jeśli mielibyśmy coś wziąć za pewnik w edukacji, to byłaby nim właśnie ciągła zmiana. W końcu widać ją jak na dłoni: zmianę pokoleniową, zmianę oczekiwań uczniów i rodziców, zmianę metod, narzędzi i podejścia do nauczania. Jak więc skutecznie podnieść jakość nauczania w Twojej szkole?
CzytajCzym jest kapitał początkowy? To środki finansowe zebrane na wystartowanie z własnym biznesem. W przypadku współpracy franczyzowej jest on zazwyczaj mniejszy – w Early Stage wystarczy zaledwie kilka do kilkunastu tysięcy złotych. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do lektury!
CzytajSzukasz sprawdzonych pomysłów na biznes dla kobiety, a do tego świetnie znasz angielski i masz serce do nauczania? Doskonale sprawdzi się tu franczyza własnej szkoły językowej! Wsparcie franczyzodawcy daje stabilizację i spokój pozwalający na łączenie pracy z macierzyństwem (a także tacierzyństwem). W przypadku Early Stage – franczyzy stworzonej i prowadzonej przez kobiety – w pakiecie dostajesz nie tylko wsparcie centrali, a także całej społeczności franczyzobiorczyń i franczyzobiorców. A to tylko początek listy korzyści…
CzytajBycie lektorem angielskiego to świetny punkt wyjścia, ale co dalej? Jeśli nauczanie angielskiego jest tym, co daje Ci satysfakcję, ale równocześnie szukasz czegoś więcej… Warto rozejrzeć się za nowymi wyzwaniami związanymi z nauczaniem – niekoniecznie w roli lektora(-rki). Chcesz dowiedzieć się, jakie możliwości czekają na Ciebie? Zapraszamy do lektury!
CzytajEdukacja to w dalszym ciągu opłacalna branża. Świat postępuje, a wraz z nim potrzeba komunikacji. Dlatego języki, a zwłaszcza angielski, który stał się uniwersalnym sposobem na porozumienie, dalej interesują społeczeństwo. Zatem perspektywa prowadzenia własnej szkoły języka angielskiego, wydaje się atrakcyjna. Jak sprawić, by firma dobrze prosperowała oraz przynosiła realny zysk?
CzytajJak założyć szkołę języka angielskiego? Do wyboru masz dwie możliwości: franczyzę edukacyjną lub samodzielny biznes. Obie mają swoje plusy i minusy. Franczyza daje Ci dostęp do wsparcia centrali, ale może w pewnym stopniu ograniczać Twoją swobodę. Własny biznes daje Ci pełną decyzyjność, lecz wymusza na Tobie zbudowanie marki od zera. W tym artykule przyglądamy się bliżej obu tym opcjom. Zapraszamy do lektury.
CzytajCzy warto założyć franczyzę szkoły języka angielskiego w 2025 roku? Zdecydowanie! Branża szkół języków obcych wciąż ma olbrzymi potencjał do wykorzystania, a samemu otwarciu takiego biznesu sprzyjają czynniki zewnętrzne, takie jak stabilizująca się sytuacja ekonomiczna. W tym artykule podpowiemy Ci, czy franczyza językowa w 2025 roku wciąż się opłaca (spoiler: tak!) i dlaczego to początek roku to dobry okres na założenie szkoły językowej. Zapraszamy do lektury!
CzytajJaka franczyza edukacyjna się opłaca w 2025 roku? Rynek edukacyjny w Polsce, szczególnie w branży językowej, to trudna nisza – bardzo konkurencyjna i pełna wyzwań. Nie oznacza to, że nie warto w niej startować. Jednak nie bez powodu szczególną popularnością cieszą się franczyzy językowe – przede wszystkim takie, które oferują sprawdzony model biznesowy i dostęp do know-how. Taką franczyzą jest Early Stage. Dowiedz się więcej!
Czytaj