Najczęstsze błędy przed otwarciem biznesu franczyzowego – sprawdź, czego unikać

Podejście Polaków do pracy przechodzi w ostatnich latach dużą metamorfozę wraz z dynamicznie zmieniającym się rynkiem. Zgodnie z badaniami GEM...

Przeczytaj w 6 minut 29.10.25
Czytaj

Baza wiedzy, czyli wszystko
o franczyzie edukacyjnej

Franczyza w małym mieście. Jak budować lokalną markę?
Przeczytaj w 5 minut 06.11.25

Franczyza w małym mieście. Jak budować lokalną markę?

Czy franczyza to dobry pomysł na biznes w małym mieście i budowanie lokalnej marki? Okazuje...

Czytaj
Gdy lektor staje się liderem – zmiana roli i zarządzanie zespołem
Przeczytaj w 6 minut 31.10.25

Gdy lektor staje się liderem – zmiana roli i zarządzanie zespołem

Praca lektora daje ogromną satysfakcję – codzienny kontakt z dziećmi i pasja do nauczania to...

Czytaj
Najczęstsze błędy przed otwarciem biznesu franczyzowego – sprawdź, czego unikać
Przeczytaj w 6 minut 29.10.25

Najczęstsze błędy przed otwarciem biznesu franczyzowego – sprawdź, czego unikać

Podejście Polaków do pracy przechodzi w ostatnich latach dużą metamorfozę wraz z dynamicznie zmieniającym się...

Czytaj
Klient w centrum uwagi: Dlaczego doświadczenie klienta ma znaczenie?
Przeczytaj w 7 minut 26.09.25

Klient w centrum uwagi: Dlaczego doświadczenie klienta ma znaczenie?

W nowoczesnej szkole językowej sukces biznesowy nie zależy wyłącznie od jakości zajęć czy sprawnej obsługi...

Czytaj
Zarządzanie finansami Twojej szkoły językowej
Przeczytaj w 9 minut 17.09.25

Zarządzanie finansami Twojej szkoły językowej

Otwierając szkołę językową, wchodzisz w rolę przedsiębiorcy. Aby odnieść sukces, niezbędna jest analiza rynku, która...

Czytaj
Sezonowość biznesu edukacyjnego. Plany i finanse
Przeczytaj w 5 minut 22.07.25

Sezonowość biznesu edukacyjnego. Plany i finanse

Rozważasz otwarcie swojej własnej szkoły językowej w ramach współpracy franczyzowej, a może już taką prowadzisz? W tym artykule podpowiemy Ci, jak uwzględnić sezonowość biznesu edukacyjnego w swoich planach, aby wakacyjna przerwa w zajęciach nie odbiła się negatywnie na kondycji Twojej firmy.

Czytaj
Kiedy biznes spowalnia – jak wykorzystać ten czas?
Przeczytaj w 4 minuty 16.07.25

Kiedy biznes spowalnia – jak wykorzystać ten czas?

Spowolnienie w biznesie często kojarzone jest negatywnie. Przychody maleją, a pracy z pozoru jest niewiele. Dotyka to szczególnie biznesów w branży edukacyjnej, która jest ściśle związana z planem roku szkolnego. Jednak czy to oznacza, że wakacje to czas stracony? Nie – wręcz przeciwnie, to czas, który możesz poświęcić na rozwój biznesu.

Czytaj
Własny biznes – jakie narzędzia IT są potrzebne Twojej szkole językowej?
Przeczytaj w 4 minuty 02.07.25

Własny biznes – jakie narzędzia IT są potrzebne Twojej szkole językowej?

Prowadzenie własnego biznesu wymaga skutecznej strategii – zaplanowania działań marketingowych, zbudowania procesów administracyjnych, zatrudnienia pracowników i wielu innych działań. Jednak samo podejście strategiczne to nie wszystko. Aby skutecznie prowadzić biznes, potrzebujesz narzędzi. Technologii, które pomogą Ci przyspieszyć proces, zoptymalizować produktywność i uniknąć błędów. Jakie narzędzia IT sprawdzą się w przypadku szkoły językowej? Czytaj dalej!

Czytaj
Zatrudnianie lektorów – jak znaleźć najlepszych nauczycieli do swojej szkoły?
Przeczytaj w 3 minuty 23.06.25

Zatrudnianie lektorów – jak znaleźć najlepszych nauczycieli do swojej szkoły?

„Mamy zespół świetnych, zmotywowanych lektorów uczących z pasją” – to słowa, które chciałby wypowiedzieć każdy właściciel szkoły językowej. Nie jest to jednak kwestia przypadku, lecz wynik przemyślanych działań. W artykule przeczytasz o tym, jak pozyskać najlepszych lektorów na rynku oraz zadbać o wizerunek Twojej szkoły jako atrakcyjnego miejsca pracy.

Czytaj
Strategia marketingowa Twojej szkoły językowej – jak ją zbudować?
Przeczytaj w 6 minut 16.06.25

Strategia marketingowa Twojej szkoły językowej – jak ją zbudować?

Możesz mieć nowatorską metodę, nowoczesne materiały dydaktyczne i wspaniale wyposażony lokal – ale jeśli nikt o tym nie wie, możesz długo czekać na uczniów. Marketing to kluczowy element rozwoju każdego biznesu – także Twojej szkoły językowej. Jeśli chcesz przyciągać klientów, musisz pokazać się światu – rodzicom i dzieciom. Pokaż, że jesteś obecny na rynku edukacyjnym, i podkreśl to, co wyróżnia właśnie Ciebie.

Czytaj
Własna szkoła angielskiego: Inwestycje, koszty, planowanie budżetu
Przeczytaj w 3 minuty 01.06.25

Własna szkoła angielskiego: Inwestycje, koszty, planowanie budżetu

Otwarcie własnej szkoły językowej, a także jej codzienne prowadzenie wiąże się z szeregiem inwestycji. O niektórych z nich musimy pamiętać już na samym początku drogi, inne natomiast – przewidzieć i zaplanować w budżecie. Zanim podejmiesz decyzję o otwarciu takiej działalności, koniecznie sprawdź, z jakimi kosztami musisz się liczyć.

Czytaj
Relacje, podstawa biznesu w modelu franczyzowym
Przeczytaj w 4 minuty 29.04.25

Relacje, podstawa biznesu w modelu franczyzowym

Franczyza może być postrzegana jako system jednostronnej korzyści. Nic bardziej mylnego! Aby biznes oparty na franczyzie mógł odnieść sukces, musi oprzeć się na solidnej podstawie – relacjach. Dlaczego naszym zdaniem relacje mogą istnieć bez biznesu, ale biznes bez relacji już nie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule – zapraszamy do lektury!

Czytaj
1 2 3 7