Podejście Polaków do pracy przechodzi w ostatnich latach dużą metamorfozę wraz z dynamicznie zmieniającym się rynkiem. Zgodnie z badaniami GEM...
Czy franczyza to dobry pomysł na biznes w małym mieście i budowanie lokalnej marki? Okazuje...
CzytajPraca lektora daje ogromną satysfakcję – codzienny kontakt z dziećmi i pasja do nauczania to...
CzytajPodejście Polaków do pracy przechodzi w ostatnich latach dużą metamorfozę wraz z dynamicznie zmieniającym się...
CzytajW nowoczesnej szkole językowej sukces biznesowy nie zależy wyłącznie od jakości zajęć czy sprawnej obsługi...
CzytajOtwierając szkołę językową, wchodzisz w rolę przedsiębiorcy. Aby odnieść sukces, niezbędna jest analiza rynku, która...
CzytajRozważasz otwarcie swojej własnej szkoły językowej w ramach współpracy franczyzowej, a może już taką prowadzisz? W tym artykule podpowiemy Ci, jak uwzględnić sezonowość biznesu edukacyjnego w swoich planach, aby wakacyjna przerwa w zajęciach nie odbiła się negatywnie na kondycji Twojej firmy.
CzytajSpowolnienie w biznesie często kojarzone jest negatywnie. Przychody maleją, a pracy z pozoru jest niewiele. Dotyka to szczególnie biznesów w branży edukacyjnej, która jest ściśle związana z planem roku szkolnego. Jednak czy to oznacza, że wakacje to czas stracony? Nie – wręcz przeciwnie, to czas, który możesz poświęcić na rozwój biznesu.
CzytajProwadzenie własnego biznesu wymaga skutecznej strategii – zaplanowania działań marketingowych, zbudowania procesów administracyjnych, zatrudnienia pracowników i wielu innych działań. Jednak samo podejście strategiczne to nie wszystko. Aby skutecznie prowadzić biznes, potrzebujesz narzędzi. Technologii, które pomogą Ci przyspieszyć proces, zoptymalizować produktywność i uniknąć błędów. Jakie narzędzia IT sprawdzą się w przypadku szkoły językowej? Czytaj dalej!
Czytaj„Mamy zespół świetnych, zmotywowanych lektorów uczących z pasją” – to słowa, które chciałby wypowiedzieć każdy właściciel szkoły językowej. Nie jest to jednak kwestia przypadku, lecz wynik przemyślanych działań. W artykule przeczytasz o tym, jak pozyskać najlepszych lektorów na rynku oraz zadbać o wizerunek Twojej szkoły jako atrakcyjnego miejsca pracy.
CzytajMożesz mieć nowatorską metodę, nowoczesne materiały dydaktyczne i wspaniale wyposażony lokal – ale jeśli nikt o tym nie wie, możesz długo czekać na uczniów. Marketing to kluczowy element rozwoju każdego biznesu – także Twojej szkoły językowej. Jeśli chcesz przyciągać klientów, musisz pokazać się światu – rodzicom i dzieciom. Pokaż, że jesteś obecny na rynku edukacyjnym, i podkreśl to, co wyróżnia właśnie Ciebie.
CzytajOtwarcie własnej szkoły językowej, a także jej codzienne prowadzenie wiąże się z szeregiem inwestycji. O niektórych z nich musimy pamiętać już na samym początku drogi, inne natomiast – przewidzieć i zaplanować w budżecie. Zanim podejmiesz decyzję o otwarciu takiej działalności, koniecznie sprawdź, z jakimi kosztami musisz się liczyć.
CzytajFranczyza może być postrzegana jako system jednostronnej korzyści. Nic bardziej mylnego! Aby biznes oparty na franczyzie mógł odnieść sukces, musi oprzeć się na solidnej podstawie – relacjach. Dlaczego naszym zdaniem relacje mogą istnieć bez biznesu, ale biznes bez relacji już nie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule – zapraszamy do lektury!
Czytaj