Strategia marketingowa Twojej szkoły językowej – jak ją zbudować?

Możesz mieć nowatorską metodę, nowoczesne materiały dydaktyczne i wspaniale wyposażony lokal – ale jeśli nikt o tym nie wie, możesz długo czekać na uczniów. Marketing to kluczowy element rozwoju każdego biznesu – także Twojej szkoły językowej. Jeśli chcesz przyciągać klientów, musisz pokazać się światu – rodzicom i dzieciom. Pokaż, że jesteś obecny na rynku edukacyjnym, i podkreśl to, co wyróżnia właśnie Ciebie.

Przeczytaj w 6 minut 16.06.25
Czytaj

Baza wiedzy, czyli wszystko
o franczyzie edukacyjnej

Franczyza – co to jest? Na jakich zasadach działa franchising w edukacji?
Przeczytaj w 5 minut 15.01.24

Franczyza – co to jest? Na jakich zasadach działa franchising w edukacji?

Franczyza to model partnerski, który działa na zasadzie win-win. Franczyzobiorcą jest osoba chętna na otworzenie własnej działalności, która potrzebuje jednak odpowiedniego zaplecza – zarówno merytorycznego jak i odciążającego finansowego. Natomiast franczyzodawcą nazwiemy firmę, która za procent od udziału w prowadzeniu przedsięwzięcia dzieli się swoim doświadczeniem i cennym know-how.

Czytaj
Franczyza: Rynek szkół językowych w Polsce
Przeczytaj w 3 minuty 10.01.24

Franczyza: Rynek szkół językowych w Polsce

Myśląc o własnej szkole językowej, warto zastanowić się, na jakim rynku będzie ona funkcjonowała. Należy wziąć pod uwagę uwarunkowania lokalne, ale te krajowe również nie pozostają bez znaczenia. Porozmawiajmy zatem o rynku szkół językowych w Polsce.

Czytaj
Jakie są perspektywy rozwoju i przyszłość branży szkół językowych?
Przeczytaj w 3 minuty 09.01.24

Jakie są perspektywy rozwoju i przyszłość branży szkół językowych?

W jakich barwach maluje się przyszłość szkół językowych? Czy ta branża ma potencjał, czy raczej powoli odchodzi ku zapomnieniu? Jeśli planujesz założyć własną szkołę językową, to na pewno nurtują Cię te i podobne pytania, ale nie martw się – przyszłość branży szkół językowych ma się dobrze! W tym artykule opowiem Ci, dlaczego tak uważamy. Zapraszam do lektury.

Czytaj
Jak stawiać granice w pracy prowadząc własną firmę?
Przeczytaj w 5 minut 04.01.24

Jak stawiać granice w pracy prowadząc własną firmę?

Pojęcie ustalania granic zwykle pojawia się w naszej świadomości najczęściej dopiero wtedy, gdy coś zaczyna nam faktycznie przeszkadzać. Poczucie nadmiernego napięcia w relacjach międzyludzkich, zbyt duże obciążenie obowiązkami czy przepełniony kalendarz mogą w dłuższej perspektywie przyczynić się do spadku motywacji czy zadowolenia z prowadzenia własnego biznesu, a nawet wypalenia zawodowego. A przecież asertywność przydaje się nie tylko w życiu zawodowym. Dbanie o zdrowe granice to szansa na osiągnięcie upragnionego balansu. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do lektury!

Czytaj
Kiedy jest najlepszy moment na otworzenie własnej szkoły językowej?
Przeczytaj w 4 minuty 03.01.24

Kiedy jest najlepszy moment na otworzenie własnej szkoły językowej?

Krok do świata biznesu to marzenie wielu przedsiębiorczych osób. Praca na własny rachunek może być zwieńczeniem wieloletniej kariery lub wręcz odwrotnie, marzeniem pielęgnowanym od najmłodszych lat, które pieczołowicie zostało zaplanowane jeszcze na długo przed ukończeniem studiów.

Czytaj
Jak nie tracić klientów i sprawić, by nie odchodzili do konkurencji
Przeczytaj w 3 minuty 02.01.24

Jak nie tracić klientów i sprawić, by nie odchodzili do konkurencji

Na początku prowadzenia własnej szkoły językowej wiele energii poświęca się temu, by zapewnić sobie napływ nowych uczniów. Działania marketingowe, kampanie informacyjne czy lekcje próbne z pewnością pozwalają przyciągnąć do Twojej placówki kolejnych klientów. Osiągnięcie sukcesu w dłuższej perspektywie wymaga jednak nie tylko opanowania sposobów efektywnego ich pozyskiwania, ale również tego, by zostali z nami na dłużej. W każdym biznesie dzieje się tak, że klienci przychodzą i czasem również rezygnują z usług. Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego tak się dzieje oraz jak temu przeciwdziałać, zapraszamy do lektury.

Czytaj
Jak obniżyć koszty w szkole językowej?
Przeczytaj w 5 minut 01.01.24

Jak obniżyć koszty w szkole językowej?

Bez względu na to, czy już prowadzisz własną szkołę językową, czy dopiero planujesz jej otwarcie – jednym z wyzwań, z którymi się zmierzysz, będzie właściwe zbalansowanie kosztów funkcjonowania firmy z jej przychodami. Ostatecznie od tego właśnie zależy ekonomiczny wynik działalności. Zastanówmy się, jakiego rodzaju koszty ponoszone są w związku z prowadzeniem tego typu przedsięwzięcia oraz co można zrobić, aby utrzymać je na odpowiednim poziomie, zapewniającym rentowność Twojej szkole językowej.

Czytaj
8 nawyków, które pomogą Ci osiągnąć sukces w biznesie. Poradnik dla (przyszłych) przedsiębiorców
Przeczytaj w 4 minuty 27.12.23

8 nawyków, które pomogą Ci osiągnąć sukces w biznesie. Poradnik dla (przyszłych) przedsiębiorców

Myślisz o rzuceniu etatu i spełnieniu swojego marzenia o byciu swoim własnym szefem? Zanim założysz własną firmę, zatrzymaj się na chwilę i poznaj zdrowe nawyki w biznesie. Zebraliśmy 8 wskazówek, które będą pomocne nie tylko na początku Twojej przygody “na swoim”, ale również na dalszych etapach prowadzenia biznesu.

Czytaj
Jak promować swoją szkołę językową?
Przeczytaj w 4 minuty 26.12.23

Jak promować swoją szkołę językową?

Decyzja zapadła – realizujesz od dawna wymarzony plan i otwierasz własną szkołę językową. Formalności załatwione, pracownicy podpisali umowy, lokal gotowy do przyjęcia pierwszych uczniów. Ale jak ich do siebie przekonać? Czym zachęcić do wybrania właśnie Twojej placówki? Jak promować swoją szkołę językową? Oto 5 podstawowych wskazówek!

Czytaj
O czym pamiętać budując zespół lektorski we własnej szkole językowej?
Przeczytaj w 3 minuty 25.12.23

O czym pamiętać budując zespół lektorski we własnej szkole językowej?

Wraz z rozwojem szkoły językowej często nadchodzi moment, by zaangażować w przedsięwzięcie kolejnych nauczycieli języka angielskiego. Zatrudnienie odpowiednich osób może stanowić niemałe wyzwanie, a przecież to dopiero pierwszy krok w realizacji wizji rozwoju Twojej placówki. Choć konieczność świadomego budowania zespołu firmy dotyczy wielu branż, to w przypadku szkół językowych efekty pracy lektorów wpływają nie tylko na wizerunek placówki, ale mogą także wywierać długofalowe skutki np. w kontekście wyborów edukacyjnych uczniów. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by pozyskując i zarządzając swoimi kadrami uniknąć potknięć.

Czytaj
Własna szkoła językowa – dlaczego warto wybrać franczyzę z Early Stage?
Przeczytaj w 3 minuty 20.12.23

Własna szkoła językowa – dlaczego warto wybrać franczyzę z Early Stage?

Rozpoczęcie działalności gospodarczej to ogromna szansa na sukces i spełnienie zawodowe. Z prowadzeniem własnej szkoły językowej wiąże się jednak szereg wyzwań, którym trzeba stawić czoła. A jeżeli powiedzielibyśmy, że znamy sposób na bezpieczny biznes, zredukowanie ryzyka związanego z jego prowadzeniem, sprawne pozyskanie niezbędnego know-how? Zapraszamy do dzisiejszego wpisu o zaletach systemu franczyzowego dla szkół językowych.

Czytaj
Jak budować markę osobistą jako właściciel szkoły językowej?
Przeczytaj w 4 minuty 19.12.23

Jak budować markę osobistą jako właściciel szkoły językowej?

Pasjonujesz się nauczaniem języka, pragniesz się rozwijać i tworzyć wymarzone miejsce pracy dla siebie i innych – decydujesz się więc na otworzenie własnej szkoły językowej. Robisz rozeznanie, jak załatwić to od strony formalnej i zbierasz pomysły na docieranie do potencjalnych klientów. A czy masz plan na to, jak budować własną markę? Czy tego chcesz, czy nie, Twoi klienci będą Cię postrzegać w określony sposób i swoje wrażenie będą przekazywać dalej – na plus lub minus dla Ciebie. Jak więc zadbać o własną markę, będąc właścicielem szkoły językowej, aby przyciągać, utrzymać i zachwycać swoich klientów?

Czytaj
1 3 4 5 6