W nowoczesnej szkole językowej sukces biznesowy nie zależy wyłącznie od jakości zajęć czy sprawnej obsługi klienta. Kluczowe jest doświadczenie klienta (customer experience, CX) – suma wszystkich punktów styku, w których uczeń i jego rodzice wchodzą w kontakt ze szkołą (i całą marką, jeśli działa się w ramach franczyzy). Dowiedz się więcej!
Bycie lektorem angielskiego to świetny punkt wyjścia, ale co dalej? Jeśli nauczanie angielskiego jest tym, co daje Ci satysfakcję, ale równocześnie szukasz czegoś więcej… Warto rozejrzeć się za nowymi wyzwaniami związanymi z nauczaniem – niekoniecznie w roli lektora(-rki). Chcesz dowiedzieć się, jakie możliwości czekają na Ciebie? Zapraszamy do lektury!
CzytajEdukacja to w dalszym ciągu opłacalna branża. Świat postępuje, a wraz z nim potrzeba komunikacji. Dlatego języki, a zwłaszcza angielski, który stał się uniwersalnym sposobem na porozumienie, dalej interesują społeczeństwo. Zatem perspektywa prowadzenia własnej szkoły języka angielskiego, wydaje się atrakcyjna. Jak sprawić, by firma dobrze prosperowała oraz przynosiła realny zysk?
CzytajJak założyć szkołę języka angielskiego? Do wyboru masz dwie możliwości: franczyzę edukacyjną lub samodzielny biznes. Obie mają swoje plusy i minusy. Franczyza daje Ci dostęp do wsparcia centrali, ale może w pewnym stopniu ograniczać Twoją swobodę. Własny biznes daje Ci pełną decyzyjność, lecz wymusza na Tobie zbudowanie marki od zera. W tym artykule przyglądamy się bliżej obu tym opcjom. Zapraszamy do lektury.
CzytajCzy warto założyć franczyzę szkoły języka angielskiego w 2025 roku? Zdecydowanie! Branża szkół języków obcych wciąż ma olbrzymi potencjał do wykorzystania, a samemu otwarciu takiego biznesu sprzyjają czynniki zewnętrzne, takie jak stabilizująca się sytuacja ekonomiczna. W tym artykule podpowiemy Ci, czy franczyza językowa w 2025 roku wciąż się opłaca (spoiler: tak!) i dlaczego to początek roku to dobry okres na założenie szkoły językowej. Zapraszamy do lektury!
CzytajJaka franczyza edukacyjna się opłaca w 2025 roku? Rynek edukacyjny w Polsce, szczególnie w branży językowej, to trudna nisza – bardzo konkurencyjna i pełna wyzwań. Nie oznacza to, że nie warto w niej startować. Jednak nie bez powodu szczególną popularnością cieszą się franczyzy językowe – przede wszystkim takie, które oferują sprawdzony model biznesowy i dostęp do know-how. Taką franczyzą jest Early Stage. Dowiedz się więcej!
CzytajZakładanie własnej firmy to inwestycja wymagająca nie tylko posiadania określonych umiejętności organizacyjnych, poświęcenia swojego czasu oraz zaangażowania, ale również konieczność wygospodarowania niezbędnych na ten cel środków finansowych. Skąd jednak wziąć pieniądze, skoro firma jeszcze nie funkcjonuje? Jak zabezpieczyć fundusze na zakup wyposażenia i niezbędnych materiałów, zanim odnotujesz pierwszy przychód na rachunku bankowym? Dla osób marzących o własnym biznesie przygotowaliśmy przegląd popularnych oraz sprawdzonych rozwiązań. Zapraszamy!
CzytajPandemia COVID-19, wojna na Ukrainie, szalejąca w Polsce inflacja – ostatnie lata jasno pokazały, że musimy przyzwyczaić się do poczucia braku stabilizacji i niepewności. Czy to dobry czas na założenie własnej szkoły językowej? To zależy – dobry biznes przetrwa nawet w czasie kryzysu. Jakie kryteria musi spełniać Twoja szkoła, aby oprzeć się światowemu spowolnieniu gospodarczemu? Czytaj dalej!
CzytajJakie są najpopularniejsze sieci franczyzowe Polsce? Zależy, jak spojrzymy na to zagadnienie. Możemy patrzeć z perspektywy wielkości, liczby obiektów, czy też zainteresowania wśród przyszłych właścicieli biznesów – w każdym wypadku ranking będzie wyglądał inaczej. W tym artykule przyjrzymy się temu bliżej i omówimy cechy, które charakteryzują najlepsze franczyzy. Zapraszamy do lektury!
CzytajCzy ferie zimowe lub wakacje zawsze muszą oznaczać zawieszenie działalności Twojej szkoły językowej? Niekoniecznie! Istnieje kilka sposobów na zachowanie płynności finansowej i działanie w przerwach między semestrami. Zapraszamy do lektury!
CzytajOrganizacja półkolonii dla dzieci może się okazać całkiem sporym przedsięwzięciem. Trzeba spełnić wymagania formalne, zgłosić chęć prowadzenia półkolonii do kuratorium, uzyskać akceptację kuratora, opracować program, regulamin, wymyślić atrakcje, a do tego jeszcze zadbać o marketing, by przyciągnąć klientów. Z nami nie jest to jednak aż tak trudne.
CzytajProwadzenie franczyzy szkoły językowej w małym mieście różni się pod wieloma względami od działania w metropoliach. Na przykład, musisz o wiele dokładniej zweryfikować rynek – w końcu popyt w Końskich, Nowym Sączu czy Grodzisku Mazowieckim nie będzie taki sam jak w Kielcach, Krakowie czy Warszawie. W Early Stage przygotujemy Cię do działalności w mniejszych miastach. W jaki sposób? Czytaj dalej!
CzytajLicencja franczyzowa (zwana również pakietem franczyzowym) brzmi bardzo podobnie do franczyzy, jednak są to dwie znacznie różniące się metody prowadzenia biznesu. Taka licencja jest o wiele bardziej ograniczona, jednocześnie dając Ci więcej swobody w prowadzeniu biznesu. Na czym ona polega? Czy warto zdecydować się na licencję, czy może klasyczną franczyzę? Czytaj dalej, aby poznać odpowiedzi!
Czytaj