W nowoczesnej szkole językowej sukces biznesowy nie zależy wyłącznie od jakości zajęć czy sprawnej obsługi klienta. Kluczowe jest doświadczenie klienta (customer experience, CX) – suma wszystkich punktów styku, w których uczeń i jego rodzice wchodzą w kontakt ze szkołą (i całą marką, jeśli działa się w ramach franczyzy). Dowiedz się więcej!
Franczyza to model biznesowy, w którym działamy jako Early Stage. Franczyzobiorca otrzymuje prawo do prowadzenia działalności pod marką franczyzodawcy, dzięki czemu zyskuje dostęp do know-how, materiałów edukacyjnych, szkoleń dla franczyzobiorców i lektorów oraz materiałów marketingowych. Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj dalej!
CzytajFranczyza to model prowadzenia własnej firmy, oparty na prawie do prowadzenia działalności pod szyldem znanej marki. Jest to współpraca przynosząca zyski dla obu stron – franczyzobiorca otrzymuje dostęp do know-how, materiałów i technologii opracowanych przez franczyzodawcę w zamian za uiszczanie regularnych opłat. W tym artykule opowiemy Ci o wszystkim, co musisz wiedzieć o tym modelu biznesowym. Zapraszamy do lektury.
CzytajFranczyza jednoosobowa wielu osobom może kojarzyć się po prostu z… pracą. Jednak w praktyce wygląda to kompletnie inaczej – jest to model, w którym sam sobie jesteś szefem lub szefową, a jedynie współpracujesz z dużą marką, aby przyciągnąć do siebie klientów i świadczyć jak najlepsze usługi. Czy mała franczyza jednoosobowa to dobry pomysł, jeśli chcesz założyć własną szkołę językową? Tak! W tym artykule opowiemy Ci dlaczego – zapraszamy do lektury!
CzytajDo zalet prowadzenia franczyzy szkoły języka angielskiego należą między innymi: możliwość rozwoju i czerpania z doświadczenia innych franczyzobiorców lub metodyków z centrali, bezpieczny i nieobciążający model finansowy, większe szanse na sukces oraz możliwość budowania własnej marki osobistej (personal branding). Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj ten artykuł!
CzytajProwadzenie własnej szkoły językowej to zadanie interdyscyplinarne. Często w codziennej pracy trzeba łączyć swoją wiedzę z zakresu dydaktyki i metodyki, z kompetencjami menedżerskimi. Wszystkie te wysiłki jednak pójdą na nic, jeśli nie zadbamy o efektywną strategię pozyskiwania klientów do naszej szkoły języków obcych. Poznaj nasze sposoby na rozwój szkoły językowej, które z powodzeniem stosujemy już od 30 lat! Zapraszamy.
CzytajJeśli rozważasz to, czy warto otworzyć szkołę w ramach franczyzy, przyjrzyj się różnym aspektom ofert. Jakim? Tego dowiesz się z naszego wpisu. Mamy nadzieję, że dzięki niemu dowiesz się jak założyć szkołę językową i na co zwracać uwagę szukając partnerów biznesowych.
CzytajChcesz wziąć ster w swoje ręce i zacząć prowadzić swoją szkołę? Zdajesz sobie sprawę, że jest to bardziej skomplikowane niż się wydaje? Zastanawiasz się, na czym polega franczyza i czy jest to system dla Ciebie? Poniżej zebrałam najważniejsze informacje o tym, czego możesz się spodziewać, wchodząc we współpracę franczyzową. Sprawdź, czy to rozwiązanie dla Ciebie.
CzytajProwadzenie własnej firmy to droga pozwalająca mierzyć się z zupełnie odmiennymi wyzwaniami, ale również umożliwiająca osiągnięcie nieporównywalnej z niczym satysfakcji i spełnienia. Czasem sukces przychodzi relatywnie szybko, a biznes nieustannie się rozwija, w innym przypadku własna firma to nieustane zmiany niczym podczas jazdy kolejką górską. Istnieje jednak także wiele cech wspólnych dla wielu firm. Jakie są zatem plusy i minusy pracy na własny rachunek? Czego można się spodziewać? Porozmawiajmy o plusach i minusach prowadzenia własnej szkoły językowej.
CzytajJednym z ważnych tematów, nad którymi warto się zastanowić, zarówno rozpoczynając starania o otwarcie własnej szkoły językowej, jak i wtedy, kiedy po pewnym czasie funkcjonowania planujemy dalszy rozwój, jest zbadanie potencjału lokalnego rynku. Niewłaściwe rozeznanie tego zagadnienia może spowodować, że nawet największe zaangażowanie nie przyniesie planowanych rezultatów w postaci licznego grona zadowolonych uczniów. Podpowiadamy, jak zabrać się za ocenę potencjału lokalnego rynku.
CzytajJeśli wydaje Ci się, że prowadzenie szkoły językowej to bułka z masłem i może to robić absolutnie każdy, to niestety, jesteś w błędzie. Oczywiście każdy może spróbować tego biznesu, natomiast wymaga on nie tylko pasji do nauczania, lecz także dobrego zarządzania.
CzytajRelacje biznesowe w przypadku szkoły językowej są nie mniej ważne niż w przypadku innej działalności. Aby szkoła działała sprawnie, a jej prowadzenie przynosiło Ci satysfakcję, warto od samego początku stawiać na budowanie silnych relacji z zespołem, uczniami i ich rodzicami!
CzytajDochodowość szkoły językowej to kluczowy element, który warto uwzględnić, decydując się na otwarcie tego typu biznesu. Wiele zależy od modelu szkoły językowej, jej lokalizacji, odpowiedniego dotarcia do klientów i jakości świadczonych usług.
Czytaj