Kapitał początkowy na start współpracy franczyzowej

Czym jest kapitał początkowy? To środki finansowe zebrane na wystartowanie z własnym biznesem. W przypadku współpracy franczyzowej jest on zazwyczaj mniejszy – w Early Stage wystarczy zaledwie kilka do kilkunastu tysięcy złotych. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do lektury!

Przeczytaj w 4 minuty 24.03.25
Czytaj

Baza wiedzy, czyli wszystko
o franczyzie edukacyjnej

Jak zostać franczyzobiorcą?
Przeczytaj w 4 minuty 20.05.24

Jak zostać franczyzobiorcą?

Jak zostać franczyzobiorcą? Po pierwsze, musisz znać lokalny rynek, mieć swobodę w nawiązywaniu relacji i otwartość na nowe wyzwania. Dodatkowo dobrze jest znać realia samej branży, w której zamierzasz działać. Ponadto potrzebujesz kapitału na początek i na bieżącą działalność, dzięki któremu szybko rozwiniesz swój biznes. Jego wysokość zależy jednak od konkretnego franczyzodawcy. Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj dalej!

Czytaj
Kim jest franczyzobiorca i jakie są jego obowiązki?
Przeczytaj w 5 minut 13.05.24

Kim jest franczyzobiorca i jakie są jego obowiązki?

Franczyzobiorca to właściciel biznesu, który prowadzi w ramach modelu franczyzowego. Franczyzobiorca zawiera umowę z franczyzodawcą, na podstawie której zobowiązuje się do przestrzegania określonych reguł i przekazywania określonej części zysków, w zamian otrzymując dostęp do know-how, marki i materiałów franczyzodawcy. Dowiedz się więcej!

Czytaj
Jak działa franczyza szkoły językowej w Early Stage?
Przeczytaj w 4 minuty 11.04.24

Jak działa franczyza szkoły językowej w Early Stage?

Franczyza to model biznesowy, w którym działamy jako Early Stage. Franczyzobiorca otrzymuje prawo do prowadzenia działalności pod marką franczyzodawcy, dzięki czemu zyskuje dostęp do know-how, materiałów edukacyjnych, szkoleń dla franczyzobiorców i lektorów oraz materiałów marketingowych. Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj dalej!

Czytaj
Czym jest franczyza? Wszystko, co musisz wiedzieć o tym modelu prowadzenia szkoły językowej
Przeczytaj w 4 minuty 19.03.24

Czym jest franczyza? Wszystko, co musisz wiedzieć o tym modelu prowadzenia szkoły językowej

Franczyza to model prowadzenia własnej firmy, oparty na prawie do prowadzenia działalności pod szyldem znanej marki. Jest to współpraca przynosząca zyski dla obu stron – franczyzobiorca otrzymuje dostęp do know-how, materiałów i technologii opracowanych przez franczyzodawcę w zamian za uiszczanie regularnych opłat. W tym artykule opowiemy Ci o wszystkim, co musisz wiedzieć o tym modelu biznesowym. Zapraszamy do lektury.

Czytaj
Franczyza jednoosobowa – czy to dobry pomysł na biznes?
Przeczytaj w 4 minuty 06.03.24

Franczyza jednoosobowa – czy to dobry pomysł na biznes?

Franczyza jednoosobowa wielu osobom może kojarzyć się po prostu z… pracą. Jednak w praktyce wygląda to kompletnie inaczej – jest to model, w którym sam sobie jesteś szefem lub szefową, a jedynie współpracujesz z dużą marką, aby przyciągnąć do siebie klientów i świadczyć jak najlepsze usługi. Czy mała franczyza jednoosobowa to dobry pomysł, jeśli chcesz założyć własną szkołę językową? Tak! W tym artykule opowiemy Ci dlaczego – zapraszamy do lektury!

Czytaj
Jakie są zalety prowadzenia franczyzy szkoły języka angielskiego?
Przeczytaj w 4 minuty 15.02.24

Jakie są zalety prowadzenia franczyzy szkoły języka angielskiego?

Do zalet prowadzenia franczyzy szkoły języka angielskiego należą między innymi: możliwość rozwoju i czerpania z doświadczenia innych franczyzobiorców lub metodyków z centrali, bezpieczny i nieobciążający model finansowy, większe szanse na sukces oraz możliwość budowania własnej marki osobistej (personal branding). Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj ten artykuł!

Czytaj
Jak pozyskać klientów do szkoły językowej?
Przeczytaj w 4 minuty 06.02.24

Jak pozyskać klientów do szkoły językowej?

Prowadzenie własnej szkoły językowej to zadanie interdyscyplinarne. Często w codziennej pracy trzeba łączyć swoją wiedzę z zakresu dydaktyki i metodyki, z kompetencjami menedżerskimi. Wszystkie te wysiłki jednak pójdą na nic, jeśli nie zadbamy o efektywną strategię pozyskiwania klientów do naszej szkoły języków obcych. Poznaj nasze sposoby na rozwój szkoły językowej, które z powodzeniem stosujemy już od 30 lat! Zapraszamy.

Czytaj
Jaką franczyzę warto otworzyć?
Przeczytaj w 3 minuty 01.02.24

Jaką franczyzę warto otworzyć?

Jeśli rozważasz to, czy warto otworzyć szkołę w ramach franczyzy, przyjrzyj się różnym aspektom ofert. Jakim? Tego dowiesz się z naszego wpisu. Mamy nadzieję, że dzięki niemu dowiesz się jak założyć szkołę językową i na co zwracać uwagę szukając partnerów biznesowych.

Czytaj
Na czym polega współpraca franczyzowa w szkole językowej?
Przeczytaj w 4 minuty 30.01.24

Na czym polega współpraca franczyzowa w szkole językowej?

Chcesz wziąć ster w swoje ręce i zacząć prowadzić swoją szkołę? Zdajesz sobie sprawę, że jest to bardziej skomplikowane niż się wydaje? Zastanawiasz się, na czym polega franczyza i czy jest to system dla Ciebie? Poniżej zebrałam najważniejsze informacje o tym, czego możesz się spodziewać, wchodząc we współpracę franczyzową. Sprawdź, czy to rozwiązanie dla Ciebie.

Czytaj
Wady i zalety prowadzenia własnej szkoły językowej
Przeczytaj w 4 minuty 27.01.24

Wady i zalety prowadzenia własnej szkoły językowej

Prowadzenie własnej firmy to droga pozwalająca mierzyć się z zupełnie odmiennymi wyzwaniami, ale również umożliwiająca osiągnięcie nieporównywalnej z niczym satysfakcji i spełnienia. Czasem sukces przychodzi relatywnie szybko, a biznes nieustannie się rozwija, w innym przypadku własna firma to nieustane zmiany niczym podczas jazdy kolejką górską. Istnieje jednak także wiele cech wspólnych dla wielu firm. Jakie są zatem plusy i minusy pracy na własny rachunek? Czego można się spodziewać? Porozmawiajmy o plusach i minusach prowadzenia własnej szkoły językowej.

Czytaj
Jak sprawdzić lokalny potencjał rynku szkół językowych?
Przeczytaj w 4 minuty 26.01.24

Jak sprawdzić lokalny potencjał rynku szkół językowych?

Jednym z ważnych tematów, nad którymi warto się zastanowić, zarówno rozpoczynając starania o otwarcie własnej szkoły językowej, jak i wtedy, kiedy po pewnym czasie funkcjonowania planujemy dalszy rozwój, jest zbadanie potencjału lokalnego rynku. Niewłaściwe rozeznanie tego zagadnienia może spowodować, że nawet największe zaangażowanie nie przyniesie planowanych rezultatów w postaci licznego grona zadowolonych uczniów. Podpowiadamy, jak zabrać się za ocenę potencjału lokalnego rynku.

Czytaj
Koszty utrzymania szkoły językowej
Przeczytaj w 3 minuty 25.01.24

Koszty utrzymania szkoły językowej

Jeśli wydaje Ci się, że prowadzenie szkoły językowej to bułka z masłem i może to robić absolutnie każdy, to niestety, jesteś w błędzie. Oczywiście każdy może spróbować tego biznesu, natomiast wymaga on nie tylko pasji do nauczania, lecz także dobrego zarządzania.

Czytaj
1 2 3 4 5 6