Klient w centrum uwagi: Dlaczego doświadczenie klienta ma znaczenie?

W nowoczesnej szkole językowej sukces biznesowy nie zależy wyłącznie od jakości zajęć czy sprawnej obsługi klienta. Kluczowe jest doświadczenie klienta (customer experience, CX) – suma wszystkich punktów styku, w których uczeń i jego rodzice wchodzą w kontakt ze szkołą (i całą marką, jeśli działa się w ramach franczyzy). Dowiedz się więcej!

Przeczytaj w 7 minut 26.09.25
Czytaj

Baza wiedzy, czyli wszystko
o franczyzie edukacyjnej

Jak promować swoją szkołę językową?
Przeczytaj w 4 minuty 26.12.23

Jak promować swoją szkołę językową?

Decyzja zapadła – realizujesz od dawna wymarzony plan i otwierasz własną szkołę językową. Formalności załatwione, pracownicy podpisali umowy, lokal gotowy do przyjęcia pierwszych uczniów. Ale jak ich do siebie przekonać? Czym zachęcić do wybrania właśnie Twojej placówki? Jak promować swoją szkołę językową? Oto 5 podstawowych wskazówek!

Czytaj
O czym pamiętać budując zespół lektorski we własnej szkole językowej?
Przeczytaj w 3 minuty 25.12.23

O czym pamiętać budując zespół lektorski we własnej szkole językowej?

Wraz z rozwojem szkoły językowej często nadchodzi moment, by zaangażować w przedsięwzięcie kolejnych nauczycieli języka angielskiego. Zatrudnienie odpowiednich osób może stanowić niemałe wyzwanie, a przecież to dopiero pierwszy krok w realizacji wizji rozwoju Twojej placówki. Choć konieczność świadomego budowania zespołu firmy dotyczy wielu branż, to w przypadku szkół językowych efekty pracy lektorów wpływają nie tylko na wizerunek placówki, ale mogą także wywierać długofalowe skutki np. w kontekście wyborów edukacyjnych uczniów. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by pozyskując i zarządzając swoimi kadrami uniknąć potknięć.

Czytaj
Własna szkoła językowa – dlaczego warto wybrać franczyzę z Early Stage?
Przeczytaj w 3 minuty 20.12.23

Własna szkoła językowa – dlaczego warto wybrać franczyzę z Early Stage?

Rozpoczęcie działalności gospodarczej to ogromna szansa na sukces i spełnienie zawodowe. Z prowadzeniem własnej szkoły językowej wiąże się jednak szereg wyzwań, którym trzeba stawić czoła. A jeżeli powiedzielibyśmy, że znamy sposób na bezpieczny biznes, zredukowanie ryzyka związanego z jego prowadzeniem, sprawne pozyskanie niezbędnego know-how? Zapraszamy do dzisiejszego wpisu o zaletach systemu franczyzowego dla szkół językowych.

Czytaj
Jak budować markę osobistą jako właściciel szkoły językowej?
Przeczytaj w 4 minuty 19.12.23

Jak budować markę osobistą jako właściciel szkoły językowej?

Pasjonujesz się nauczaniem języka, pragniesz się rozwijać i tworzyć wymarzone miejsce pracy dla siebie i innych – decydujesz się więc na otworzenie własnej szkoły językowej. Robisz rozeznanie, jak załatwić to od strony formalnej i zbierasz pomysły na docieranie do potencjalnych klientów. A czy masz plan na to, jak budować własną markę? Czy tego chcesz, czy nie, Twoi klienci będą Cię postrzegać w określony sposób i swoje wrażenie będą przekazywać dalej – na plus lub minus dla Ciebie. Jak więc zadbać o własną markę, będąc właścicielem szkoły językowej, aby przyciągać, utrzymać i zachwycać swoich klientów?

Czytaj
Czy franczyza jest dla mnie? Czyli pytania, które warto sobie zadać przed założeniem szkoły językowej
Przeczytaj w 4 minuty 19.12.23

Czy franczyza jest dla mnie? Czyli pytania, które warto sobie zadać przed założeniem szkoły językowej

Pierwsze kroki we własnym biznesie bywają powodem obaw i niepokoju, które mogą sprawić, że przestaniemy walczyć o własne marzenia. A przecież tak być nie musi! W Early Stage wierzymy, że każdy człowiek ma wiele talentów, ale czasami potrzeba wsparcia innych, aby je odkryć. W dzisiejszym wpisie pomożemy Ci ustalić, na jakim etapie przygotowań się znajdujesz oraz w jaki sposób franczyza może zapewnić Twojej firmie miękki start w przyszłość. Zapraszamy!

Czytaj
Jak ocenić potencjał rynkowy dla franczyzy szkoły językowej w określonym obszarze?
Przeczytaj w 3 minuty 18.12.23

Jak ocenić potencjał rynkowy dla franczyzy szkoły językowej w określonym obszarze?

Lokalizacja to klucz do sukcesu szkoły językowej – dobra lokalizacja potrafi dać efekty podobne do dobrego marketingu. Dowiedz się jak znaleźć najlepsze miejsce dla siebie!

Czytaj
Co trzeba wiedzieć przed założeniem firmy?
Przeczytaj w 4 minuty 11.12.23

Co trzeba wiedzieć przed założeniem firmy?

Przejście „na swoje” to marzenie wielu. Statystycznie, każdego dnia w Polsce zakładanych jest około tysiąca firm. Pośród nowych przedsiębiorców, część stanowią osoby świadomie rezygnujące z zatrudnienia w formie etatu na rzecz podjęcia działalności na własny rachunek. Aby wykonać taki krok, warto się jednak solidnie przygotować, by skok na głęboką wodę nie okazał się kosztowną pomyłką.

Czytaj
Jakie wsparcie otrzymasz jako franczyzobiorca szkoły językowej Early Stage?
Przeczytaj w 3 minuty 04.12.23

Jakie wsparcie otrzymasz jako franczyzobiorca szkoły językowej Early Stage?

Założenie własnej szkoły językowej nie musi być trudne, szczególnie jeśli zdecydujesz się na franczyzę. Franczyzobiorcy i franczyzobiorczynie szkoły językowej Early Stage mogą liczyć na wsparcie pracowników centrali, zarówno w zakresie marketingu, jak i HR czy metodyki. Sprawdź szczegóły!

Czytaj
Jakie cechy i umiejętności powinien posiadać franczyzobiorca szkoły językowej?
Przeczytaj w 2 minuty 23.11.23

Jakie cechy i umiejętności powinien posiadać franczyzobiorca szkoły językowej?

Prowadzenie szkoły językowej, choć jest marzeniem wielu lektorów, nie jest proste – wymaga konkretnych zdolności,...

Czytaj
Jakie są skuteczne strategie marketingowe dla franczyzy szkoły językowej?
Przeczytaj w 1 minutę 10.11.23

Jakie są skuteczne strategie marketingowe dla franczyzy szkoły językowej?

Marketing jest kluczem do sukcesu – w końcu nawet jeśli prowadzisz najlepszą szkołę językową w...

Czytaj
Współpraca partnerska – dlaczego droga w pojedynkę może być trudniejsza?
Przeczytaj w 3 minuty 25.08.23

Współpraca partnerska – dlaczego droga w pojedynkę może być trudniejsza?

Otwarcie własnej szkoły językowej, stworzenie wszystkiego od zera, zbudowanie placówki bez dodatkowego wsparcia daje ogromną satysfakcję. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że wymaga to ogromnej dawki poświęcenia i wielkiego zaangażowania.

Czytaj
Metoda i program, czyli sekret sukcesu szkoły językowej
Przeczytaj w 4 minuty 25.08.23

Metoda i program, czyli sekret sukcesu szkoły językowej

Metoda nauczania to uporządkowany i systematycznie stosowany sposób na pracę lektora.

Czytaj
1 4 5 6