W nowoczesnej szkole językowej sukces biznesowy nie zależy wyłącznie od jakości zajęć czy sprawnej obsługi klienta. Kluczowe jest doświadczenie klienta (customer experience, CX) – suma wszystkich punktów styku, w których uczeń i jego rodzice wchodzą w kontakt ze szkołą (i całą marką, jeśli działa się w ramach franczyzy). Dowiedz się więcej!
Decyzja zapadła – realizujesz od dawna wymarzony plan i otwierasz własną szkołę językową. Formalności załatwione, pracownicy podpisali umowy, lokal gotowy do przyjęcia pierwszych uczniów. Ale jak ich do siebie przekonać? Czym zachęcić do wybrania właśnie Twojej placówki? Jak promować swoją szkołę językową? Oto 5 podstawowych wskazówek!
CzytajWraz z rozwojem szkoły językowej często nadchodzi moment, by zaangażować w przedsięwzięcie kolejnych nauczycieli języka angielskiego. Zatrudnienie odpowiednich osób może stanowić niemałe wyzwanie, a przecież to dopiero pierwszy krok w realizacji wizji rozwoju Twojej placówki. Choć konieczność świadomego budowania zespołu firmy dotyczy wielu branż, to w przypadku szkół językowych efekty pracy lektorów wpływają nie tylko na wizerunek placówki, ale mogą także wywierać długofalowe skutki np. w kontekście wyborów edukacyjnych uczniów. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by pozyskując i zarządzając swoimi kadrami uniknąć potknięć.
CzytajRozpoczęcie działalności gospodarczej to ogromna szansa na sukces i spełnienie zawodowe. Z prowadzeniem własnej szkoły językowej wiąże się jednak szereg wyzwań, którym trzeba stawić czoła. A jeżeli powiedzielibyśmy, że znamy sposób na bezpieczny biznes, zredukowanie ryzyka związanego z jego prowadzeniem, sprawne pozyskanie niezbędnego know-how? Zapraszamy do dzisiejszego wpisu o zaletach systemu franczyzowego dla szkół językowych.
CzytajPasjonujesz się nauczaniem języka, pragniesz się rozwijać i tworzyć wymarzone miejsce pracy dla siebie i innych – decydujesz się więc na otworzenie własnej szkoły językowej. Robisz rozeznanie, jak załatwić to od strony formalnej i zbierasz pomysły na docieranie do potencjalnych klientów. A czy masz plan na to, jak budować własną markę? Czy tego chcesz, czy nie, Twoi klienci będą Cię postrzegać w określony sposób i swoje wrażenie będą przekazywać dalej – na plus lub minus dla Ciebie. Jak więc zadbać o własną markę, będąc właścicielem szkoły językowej, aby przyciągać, utrzymać i zachwycać swoich klientów?
CzytajPierwsze kroki we własnym biznesie bywają powodem obaw i niepokoju, które mogą sprawić, że przestaniemy walczyć o własne marzenia. A przecież tak być nie musi! W Early Stage wierzymy, że każdy człowiek ma wiele talentów, ale czasami potrzeba wsparcia innych, aby je odkryć. W dzisiejszym wpisie pomożemy Ci ustalić, na jakim etapie przygotowań się znajdujesz oraz w jaki sposób franczyza może zapewnić Twojej firmie miękki start w przyszłość. Zapraszamy!
CzytajLokalizacja to klucz do sukcesu szkoły językowej – dobra lokalizacja potrafi dać efekty podobne do dobrego marketingu. Dowiedz się jak znaleźć najlepsze miejsce dla siebie!
CzytajPrzejście „na swoje” to marzenie wielu. Statystycznie, każdego dnia w Polsce zakładanych jest około tysiąca firm. Pośród nowych przedsiębiorców, część stanowią osoby świadomie rezygnujące z zatrudnienia w formie etatu na rzecz podjęcia działalności na własny rachunek. Aby wykonać taki krok, warto się jednak solidnie przygotować, by skok na głęboką wodę nie okazał się kosztowną pomyłką.
CzytajZałożenie własnej szkoły językowej nie musi być trudne, szczególnie jeśli zdecydujesz się na franczyzę. Franczyzobiorcy i franczyzobiorczynie szkoły językowej Early Stage mogą liczyć na wsparcie pracowników centrali, zarówno w zakresie marketingu, jak i HR czy metodyki. Sprawdź szczegóły!
CzytajProwadzenie szkoły językowej, choć jest marzeniem wielu lektorów, nie jest proste – wymaga konkretnych zdolności,...
CzytajMarketing jest kluczem do sukcesu – w końcu nawet jeśli prowadzisz najlepszą szkołę językową w...
CzytajOtwarcie własnej szkoły językowej, stworzenie wszystkiego od zera, zbudowanie placówki bez dodatkowego wsparcia daje ogromną satysfakcję. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że wymaga to ogromnej dawki poświęcenia i wielkiego zaangażowania.
CzytajMetoda nauczania to uporządkowany i systematycznie stosowany sposób na pracę lektora.
Czytaj