Możesz mieć nowatorską metodę, nowoczesne materiały dydaktyczne i wspaniale wyposażony lokal – ale jeśli nikt o tym nie wie, możesz długo czekać na uczniów. Marketing to kluczowy element rozwoju każdego biznesu – także Twojej szkoły językowej. Jeśli chcesz przyciągać klientów, musisz pokazać się światu – rodzicom i dzieciom. Pokaż, że jesteś obecny na rynku edukacyjnym, i podkreśl to, co wyróżnia właśnie Ciebie.
Lokalizacja to klucz do sukcesu szkoły językowej – dobra lokalizacja potrafi dać efekty podobne do dobrego marketingu. Dowiedz się jak znaleźć najlepsze miejsce dla siebie!
CzytajPrzejście „na swoje” to marzenie wielu. Statystycznie, każdego dnia w Polsce zakładanych jest około tysiąca firm. Pośród nowych przedsiębiorców, część stanowią osoby świadomie rezygnujące z zatrudnienia w formie etatu na rzecz podjęcia działalności na własny rachunek. Aby wykonać taki krok, warto się jednak solidnie przygotować, by skok na głęboką wodę nie okazał się kosztowną pomyłką.
CzytajZałożenie własnej szkoły językowej nie musi być trudne, szczególnie jeśli zdecydujesz się na franczyzę. Franczyzobiorcy i franczyzobiorczynie szkoły językowej Early Stage mogą liczyć na wsparcie pracowników centrali, zarówno w zakresie marketingu, jak i HR czy metodyki. Sprawdź szczegóły!
CzytajProwadzenie szkoły językowej, choć jest marzeniem wielu lektorów, nie jest proste – wymaga konkretnych zdolności,...
CzytajMarketing jest kluczem do sukcesu – w końcu nawet jeśli prowadzisz najlepszą szkołę językową w...
CzytajOtwarcie własnej szkoły językowej, stworzenie wszystkiego od zera, zbudowanie placówki bez dodatkowego wsparcia daje ogromną satysfakcję. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że wymaga to ogromnej dawki poświęcenia i wielkiego zaangażowania.
CzytajMetoda nauczania to uporządkowany i systematycznie stosowany sposób na pracę lektora.
Czytaj